momlife10 bende aslında kuyruk sokumu ağrım vardı çıktı sandım bugün bı kadına gittik cikikciya bı şey yok dedi hacamat yaptı inşallah bu ay hamile kalırsın dedi 3 gün de aspirin iç dedi enfeksiyon var dedi onun içinde kuru inciri ez beline sar 3 gün dedi yumurtalıkların Yavaş calisiyo dedi ama benimde bı kimyasal bı dış gebelik geçirdim inşallah iyi olur