Meyremce biz şu an 29. Haftayı bitiriyoruz :) mide bulantın çok olabilir bende öyle oldu ama 15 -16 haftadan sonra geçti sonrasında da sıkı takip gerektiriyor ve dinlenme gerçi hepsi kişiden kişiye de değişiyor mesela ben 5. Aya kadar günde bir saat yürüyüş ve pilates yapıyordum tehlikem vs yoktu kanamam çok şükür hiç hiç olmadı , iştahım çok olmadığı için de pek kilo da almadım çatlamadım da pek fazla o yüzden tüm olumsuz düşünceleri sil bence kafandan ve zamana bırak yaşayacaklarını 🥰 merak ettiklerini sorabilirsin ❤️