Hicran57 Srrs proluton yazcagıma prednol yazmışım hahaha😂😂 kafam dalgındı ben çok vuruldum o prulutondan fena yakıyodu
Srrs Hicran57 evet proluton cok acıtoyır ben şuanlık kullanmıyorum ılerleyen aylarda gerekirmi bilemem
Srrs Merhaba 11 haftalıgım bugun ve bır kac gündür alt karında hafif benı tahatsız eden bır agrım var ve sol kalcam agrıyor normalmı ıkızlerde bunu yasayan varmı
Meyremce sacmalamakizim bende Doktor’un dediğini söylüyorum. Siz yine de tahmin yürütmeyin onlar böyle der diye. Birebir doktor söyledi çünkü bana.