2 aylık erkek ikiz annesi olarak bildiriyorum arkadaşlar tünelin ucu çok fena bi yere çıkıyor gelmeyin😆😆 şuan saat 6, öğlen 1den beri uyutmaya çalışıyorum biri tam uyudu diyorum diğeri ağlıyor onu alıyorum diğeri ağlıyor😁 ama şuan ikisinide yan yana yatırdım mışıl mışıl uyuyorlar işte bu duygunun tarifi yok. Allah hepinizi yavrularınıza sağ sağlim kavuştursun inşallah🤲🏻🤲🏻