Esrashshshssh Evet ben dolu dolu yaşadım belirtilerimi ama doktorum hiç umutlanma heveslenme demişti 🙄 keseyi gördük heveslenme yine dedi , kalp atışını duyduktan sonra resmi olarak gebe sayılıyorsunuz zaten o zaman cümle aleme duyurun 😍
Bu arada gögüs ucu ağrısı da belirtidir 🥰