Yozgee Esrashshshssh evet ve hep diyordum sizin için 1 ay benim için 1 sene gibi diye çok üzülüyordum.. Olacak de hep evrene olumlu mesaj gönder
Fatmadali deniizz_ yok canım yarın olcam inşallah bakalım cuma demişti doktor Bugün sabahtan çatlatma iğnesi falan oldum işte
Fatmadali deniizz_ nasıl geçti senin yatıyo musun hala ? Benim iyi geçti gibi zaten anestezisiz hsg çektirdikten sonra bana hiç bişey acı vermiyor ☺️
deniizz_ Fatmadali yaa aynı anda yazdık 🥰 yok bugün yatmadım pek ama ağır iş yapmadım dün ful gün yatmıştım 🥰