İlk aşılamam da tuttu benim de 12+4 deyim ..
Senin de olacak inşallah kalben inan buna ..
Evet sıkışık olman çok çok önemli tutamazsın diye birşey yok inan öyle dayanıyorsun ki 🥰 Doktorun ilaçlar verecek onları da kullan ve bol bol dinlen uyu ve bize güzel haberler ver