Esrashshshssh çatlatma ignesi 14.gün aşılama 12. Gündeyim kahverengi leke gelmiş arkası gelir mi bilmiyorum gelirse adet gelmezse yerlesme testte yapmadım doktor cuma günü yap demişti bekliyorum bakalım fitil kullanıyorum onu kullanırken kesinlikle kanama olmazdı adeti kesiyordu yine kullanıyorum ona ragmen oldu ya biraz umudum var aslında