1palyaco benimde ovulasyon testim silik bile çıkmıyordu adetim 1 gün gecikince sabah test yaptım üstelik belirtimde yoktu test yapma hevesi geldi yaptım direk pozitif çıktı evde bı tane ovulasyon testi vardı onuda yaptım oda direk pozitif olunca kan verdim şuan 7+5 olduk çok şükür inşallah sizinde vardır hayırlı olsun inşallah ☺️