1palyaco Murrry yaa canım benim evet inşallah vardır ve inşallah pik görür ve değerlendirirsin görmezsende değerlendir çünkü burda biri yazmıştı pik görmedim hiç ama gebe kaldım diye . Testler insan yapımı sonuçta yanıltabilir .
1palyaco sevgdemr5 tekrar yaptım test ve yine silik çıktı . Kan vermeye gidiyorum bakalım inşallah testler yanıltmamıştır beni 💜
[silindi] 1palyaco yani bu ay adetten sonra ovulasyon testi yaptınız hiç koyu görmediniz yumurtlama olmadi yani Yumurtlama olmuştur bence yoksa nasil.gebelik olsun
1palyaco Anneoluyorumm00 kan verdim sonuç bekliyorum inşallah vardır. Allahım inşallah size ve tüm isteyenlere en kısa zamanda sağlıklı bir gebelik nasip eder sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏼💜
1palyaco [silindi] yani ama geç başladım 5gün . Belki o yapmadığım dönemde olmuştur yumurtlama . Yani kan verdim bir saat sonra çıkar sonuç oyüzden kesin gebelik varda diyemiyorum .
1palyaco Mervem_123 tekrarladım yine silik çıktı . Kan verdim 1saat sonra çıkar yine paylaşırım burada .
Anneoluyorumm00 1palyaco âmin canım Allah razı olsun canım inşALLAH sende şimdi güzel haberler alırsın inşallah var canım ❤️
Eylulerva 1palyaco bende senin gibi kürtaj oldum daha sonra adetime iki gün kala test yaptım silik çizgi çıktı hamileydim seninkide öyle inşallah
1palyaco Eylulerva ayy inşallah bakalım kan verdim vardır inşallah gebelik . Neden kürtaj olmuştunuz ?