Kizimolsun Vildan007 valla ariyorsunuz tabi cok kusan agri cekenleri sanmam ama ben az daha dursaymis dedim yani 😂
EgeBebek Vildan007 evet kesinlikle ama insan kesinleşsin istiyor biz sormadan dr yorum yaptı bide yanlış yorum allahtan bişey almamıştık
Aysem050 Vildan007 ben alışkınız kızımı tek başıma büyüttüm hiç bi şey bilmediğim halde oğlumuda büyütürüm herhalde 😄😄😄
Vildan007 Aysem050 maşallah diyim nazar deymesın 😇 Ben pek cesaretle degılım bu konuda annem kesın olur ya
Aysem050 Vildan007 gerçi yaşın kaç olursa olsun anneye bi soruyorsun ben sorarım arada sonuçta annem 4 çoçuk büyütmüş
Vildan007 EgeBebek oluyor maalesef böyle seyler bende 4.aya kadar bekleyıp bırsey almak ıstemıyorum tabıkı bekleyebıkırsem 😬
Aysem050 Vildan007 bende anneme soruyorum hemen babaannem cevap veriyor bugün kontrol vardı paşam 33+4 günlük ne güzel büyüyorlar
Feyzanurunbaby Merhaba bende 12 haftalık hamileyim doktor erkeğe benziyor dedi cinsiyetini gösterecek şekilde duruyormuş bana gösterdi ama anlamadım tabi 😂 Genede bi ay sonraki kontrolde tekrar bakıcaz sağlıklı olsunda kız erkek hiç farketmez 😍🤰🏻
Vildan007 Feyzanurunbaby ay ne güzel ya hadı hayırlısı olsun 🤰 10. Haftada bıle gorebılıyorlar ama 16.haftaya kadar beklemek gerekıyormus 🙃Bende 12.haftadayım ortalama aynı zamanda doğumumuz
Feyzanurunbaby Vildan007 evet benim tahmini 25 Nisan 😊 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip Etsin 😍
Banu Feyzanurunbaby benimde 22 Nisan ama maalesef Dr cinsiyet görünmüyor dedi benzetse bile yeterdi olmadı bakalım 14. Haftada ne diyecek
_Buse_0505 Feyzanurunbaby Anne doğum tarihi;30.07.2003 Baba doğum tarihi 14.10.1995 Gebe kaldığım yaş 20 Babanın yaşı 28 Son adet tarihi 19 Şubat
Dsa Banu bende dün gittim kontrole. Hocam dedim siz kesin görüyorsunuzdur. Alışveriş yapmıcam söz dedim 🙊 Üstteki kız dedi. Erkeği tam göremedi ama erkeğe benziyor dedi. Bakalım 2 hafta sonra tekrar gidicez 🙏
Dsa Merhaba arkadaşlar, bende yeniyim. Tam 11 haftalık ikizlere gebeyim 👼🏻👼🏻 Allah tüm annişlere sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏
Vildan007 Dsa ya süper yaaaa bende cok ıstedım ıkız olmasını halam öküzlere hamıleydı cok zor dıyor ınsallah uslu beneklıklerı olur