Vildan007 test falan bozuk değil benim ki de böyle çıktı eşimin doğum gününde gidip kan verdim beta 23 çıktı şuan 20+2 günlüğüz oğlumla merak etme var eğer çok merak ediyorsanız ben regl gününden önce yaptım şimdi kalk eşinide al acile git grip olmuşum de gebelikten ip gelemiyorum dersen betana bakılır hemen