Merve1414 27 olduk elhamdülillah benımde biri 6 diğeri 2 yaşında kuzum daha heyecanlıyım böyle aman 3. Ne var sanki hissi yok doğsada böyle yüreğime bassam koklasam öpsem diye sabırsızlıkla bekliyorum isteyerek oldu zaten seninkilerin arasıda yakınmış tek sorunum 1. Sınıfa gidiyor oğlum ve zor bir süreç o yoruyor korkutuyo4 doğumum inşallah 15 tatilden 1 hafta önce o yüzden içimde rahatlık var ama çok güzel bence birde anneliği tam olarak hissedip bildiğimiz için daha mükemmel