Merve1414 umrumdadegil Tüm gebeliklerimde yedim yine yiyorum tabi ben öyle abartmıyorum zaten 2_3 dilim yedikten sonra 7-8 ay yemiyorum
_Sedaa_ umrumdadegil Yiyorum canım abartmamak şartıyla haftada bir tüketiyorum. Neden içimde kalsın onu yememek beni daha çok strese sokacak
umrumdadegil _Sedaa_ evet bende daha çok strese girdim aklıma geliyor sürekli 🥲 1 2 dilim yiyeyim o zaman
Esracmmm umrumdadegil ay çok pis o yeme benim canım hiç bişey çekmedi hamilelikte o duygu çok garip geliyo duyunca
_Sedaa_ Glteyms e yiyemiyorsun aklın sürekli orda bişey olacak mı olmayacak mı korkusu.. sizde hiç olmuyo sanırım
e_blue_sky_a umrumdadegil sucuk çekse canın Bi güzel kızart ye dicem ama… selamı da en kalitelisini al ye biraz olmadı
KuzeyinAnnesi10 umrumdadegil ben yiyorum doktoruma sordum güzelce pişirrsen yiyebilrisn dedi aşırıya kaçmıyorum sonuçta herseyi yiyorum kokoreç bile bu kadar takmayın canınız istiyorsa yiyin.
KuzeyinAnnesi10 umrumdadegil tost yapıyorum genelde haftada 2 3 yiyorum ekmeğin üstüne koyup tost makinesini bastırıyorum ben tadı değişmiyor direk de yiyorum ağzıma direk attığımda oluyor ekmek arası kaşarla özelikle sabah yiyim canım çekti 😂
KuzeyinAnnesi10 umrumdadegil kaç haftaliksin başında beri hiç takılmadım herseyi yiyip içiyorum kola bile sonuçta bizim yediğimiz direk bebeğe geçmiyor damardan gidiyor 28 haftadayım poza da hamburger de kokoreç de yiyoruz sürekli