umrumdadegil ah kuzum kıyamam sakınan göze nazar değermiş derlerdi inanmazdım yap diye demiyorum ama ben salam sucuk sosis ciğer balık kola bunları tüketen biriyim 6 kişilik ailede herkes karşımda yiyip içince canım öyle bi istiyordu ki rüyalarıma girip gece mutfağa gidiyordum varmı acaba diye doktorıma da sordum koca bi salamı alıp tek başına çiğ yiyeceksin diye bişey yok abartmadan kızart kahvaltında veya akşam yemeğinde ye demişti ben mesela ciğere hasta biriyim ama hamileliğimin başından beri 3 sefer yedim 5 aylık hamileyim çok iyi anlıyorum ama sütün çeker derler bizim burda az da olsa kızart ye avucumu yalaya yalaya bi hal oluyordum hep şifa olsun bebeğine kilo olsun inşallah 🙏