momsbaby22 böyle düşününce ister istemez insan negatif olamıyor bir gün olacağına inanıyorsun ama ne zaman olduğunu bilmiyorsun olmadığını hiç olmayacağını inanmıyorsun zamanın doğru zaman olmadığını anlıyorsun hayatta hiçbir şey çünkü planladığın gibi olmaz bu da o hesap benim 3. Gebeliğim ilkinde durumumuz çok iyiydi özelden başkasına gitmezdim tüm imkanları kullandık ama nasibi yokmuş kaybettik 2. De yine sınandık boş gebelik oldu ama yine olmayacak diye düşünmedik şimdi durumumuz çok iyi değil orta ya da altı tek maaş sadece devlete gidebiliyorum sigortamız bile yok ama bu zamana nasipmiş vardır bunda da Allah’ın bir bildiği diyoruz 🥰💕 kusura bakma uzun oldu sadece umudumuzu hayallerimizi hiçbir zaman kaybetmemeyi vazgeçmemeyi örnek vermeye çalıştım ♥️