_asli1123 canım ben bu ay soğan suyu içtim, glifor içtim 1000 mg sabah yarısını akşam yarısını içtim, eşim keçiboynuzu yedi, ve arif hoca var fatihte çok güvenilir bir hoca yalnızca dua okuyor üzerine ne bir ücret ne bir karşılık almadan o bize El-Vehhap çekmemizi söyledi her namazdan sonra tesbih çektik eşimde bende ve güzel haberi aldık ben bu ay çok olumlu düşündğm olucak dedim gelicek dedim elimi karnıma koyup bunlar tavsiyelerim inşallah seninde olur benimde💕