momsbaby22 hayırlı olsun hamilesin .. doktor bana da istersen tüp bebek falan deneriz dedi bende yok benim çocuğum var dedim o nasıl oldu dedim kendiliğinden.. o yüzden doktorun dediğine bakma çok şükür kendiliğinden hamile kalmışsın. Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin