momsbaby22 Emar çekicem diye kan tahlili verdim adetime 4 gün var beta 27 çıkmış pozitif yazıyor şoktayım kızlar bu ay soğan suyu yaptım bende pcos vardı beklemiyordum
tugbadurmaz34 momsbaby22 ay hadi gözün Aydın 🥰 hemen folik Asite başla 2-3 hafta sonra da doktora git şu an erken
Aselinannesi_06 momsbaby22 değere göre hamilesiniz 2 günde bir kan verip artışı takip edin hayırlı olsun
Boncukk123 momsbaby22 insaAllah canım neden yükselmesin guzel dusun guzel olsun adetin geçtikten sonra mı test yaptın
_asli1123 momsbaby22 bende Pcos 1 buçuk yıldır deniyoruz ya inşallah hamilesin daha 4 gün var Mış yükselir
momsbaby22 tugbadurmaz34 ay çok şükür Rabbime hep acaba benimde olucak mı diye bekler imrenirdim buradan okuyup
erdmdml momsbaby22 canım ben de pcosum 15le öğrenmiştiim gözün aydınn💖💖 iki günde bir aynı hastanede kan vermelisin
Sevgi1312 Evet pozitif iki gün sonra artışı görmek icin tekrar kan verirseniz sağlıklı ilerledigini görürbilirsiniz inşallah
momsbaby22 Sevgi1312 inşallah iki gün nasıl geçicek bilmiyorum pcos yüzünden hep olmaz diye korkuyordum
Boncukk123 momsbaby22 canım hayırlı olsun insaAllah iki gunde bir ıkı katına çıkması beklenir ıkı gunde bir kan vererek anlayabilirsin
momsbaby22 Boncukk123 evet bekliycem iki gün sonra tekrarliyim içime su serptiniz Rabbim hepinizden razı olsun
momsbaby22 Boncukk123 tüp bebek yapılmalı pcos var dendiği için ben hep olumsuz düşünüyordum Rabbimden istiyordum dualar ediyordum
Boncukk123 momsbaby22 o yüzden dusuk çıkmıştır hcg degeri adetin 1 hafta geçtikten sonra doktora gidersen keseyi görürsün insaAllah 🌸 iki gunde bir kan vererek degeri kontrol et ama
momsbaby22 tugbadurmaz34 evet sürekli dualar ettim çok dua ettim Rabbim güldü yüzüme bugün öğrendim ve öğrendiğimden beri aklım beklerken hissettiklerimde herkesin bu duyguyu yaşamasını istiyorum