Bende 38+2 yim bugün doktor muayenem var nst falan da cekilcek çatı muayenesi yapar mı hiç bilemiyorum 🤨 ama hiç şansım ağrım hiç bir belirtim yok agirlasmamin dışında hamile olduğumu hissetmiyorum bile . 40 a kadar da beklemek istemiyorum 39 da hayırlısı ile gelir inşallah 😂😊