seda2452 benaslindayohum allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, kendiniz mi istediniz sezeryanı
seda2452 cakil-97 aslında bişe ifade etmiyormuş doğum başlamadan yapılması, çoğu doktor yapmıyo ve bence daha iyi bir şey
cakil-97 seda2452 o da öyle dedi çok da gerekli bir şey değil dedi şuan saldım çayıra modundayım ama başımdan gitsin istiyorum artık doğum korkusu atlatayım hemen istiyorum 😂😥
seda2452 Yagmurr8 neden suniyle doğurtmak istiyo bebek çok kilo almasın diye mi daha mı kolay oluyo acaba
Yagmurr8 seda2452 gelişimi iki hafta önden gidiyor uzun zamandır acaba ondan mı diye düşündüm ama bilemiyorum 38+0 da 3400 dü kilosu
zeyneepppsultannn Pekii MaşaAllah bende dün kontrole gittim 40. Haftada çatı muayenesi yapalım inşaAllah dedi☺️
Smhaa_61 Merii16 Banada baktı çatın dar dedi sezeryan da düşünebiliriz dedi ama ben normal düşünüyordum hep inşaAllah ilerleyen haftalarda normale döner sağlıkla🥹🤲
gunesmervee seda2452 hicbirsey yok suan valla 3 gün oldu açıklık olduğunu öğreneli. Sadece aşırı akintim oluyor okadar
Nagihanbkr seda2452 38+3 deyim bende ağrılarım oluyor ara ara özellikle iş yaptığım zaman kasıklarım ağrıyor cuma günü sezeryanım var dua edin 🥰🥰
Melimelike seda2452 ben de 38+2, henüz kasılma vs yok. Arada ağrılarım oluyor ama eskiden de oluyordu. Yarın kontrolümüz var bakalım ne çıkacak 😬
Melimelike seda2452 nasıl geçti randevun, benim normal çıktı her şey sükür ama herhangi bir doğum emaresi yok. Haftaya kadar doğmazsa alttan muayene yapıcaz dürtcez biraz dedi doktor