Yagmurr8 Mcmcmcm bol bol su iç, geçen hafta benimde suyumda azalma vardı 2-3 gün çok az su içmiştim akıntımda fazlaydı o sebepten azaldı sanırım bende bol bol su içtim bu kontrolümde suyun gayet iyi dedi doktorum
edadm seda2452 gittim canım nst iyi çıktı doktor bir şey olursa gel dedi ama iyiyim haftaya salı için randevu aldım, sen nasılsın
seda2452 Passions yaaa hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyütün inşallah🐣🐣🙏🏻🙏🏻 müsait olduğunuzda hikayenizi okumayı çok isteriz🧿🧿🧿
Yagmurr8 Passions gözünüz aydın, hayırlı uğurlu olsun. Haftalarımız aynı önce siz doğurmuş oldunuz ☺️ süreç nasıl ilerledi paylaşır mısınız
Passions Yagmurr8 seda2452 profilimde paylaştım hikayemi okuyabilirsinizz çok güzel ve kısa sürdü umarım sizlerin de böyle geçer💕
Mcmcmcm Yagmurr8 ay gercektenmi ama ben hergün düzenli olarak 3 lt kesin içiyorum neden böyle oldu anlamadım😞 ama bu aralar cok su içmeme ragmen idrarıma cıkamıyorum bi değişiklik var bende anlamadım
Elifcanblt seda2452 ay yapmadı ya bende hiç teklif etmedim nst de sıfır sancı çıktı zaten hersey normal ne zaman gelmek isterse bekliycez dedi 🫠
__mom1 Passions ay hayırlı olsun benim 38+6da doğarsa cumhuriyetin 100.yılında doğuyor inşallah öyle olur 😍😍🤩🤩
Yagmurr8 Passions okudum, tebrik ederim gerçekten güzel ilerlemiş her şey 😇 tekrardan gözünüz aydın 💐
Yagmurr8 Mcmcmcm doktorunuza bir danışın idrar yapamama gibi bir durum bilemedim şimdi neyden kaynaklanabilir büyük tuvaletinizi yapamasanız kabızlık hazımsızlık vs akla gelir ama idrar konusunda bir şey diyemeyeceğim, çok geçmiş olsun
ezg_ Bende 38+6 yım Salı günü kontrolüm var çatı muayenesi olucak,Şuan için ara ara kasık ağrılarım oluyor ama dinlenince geçiyor bakalım ne zaman gelicek minnoş kızım 🌸💖