Rumyy07 seda2452 bugün bende 38+2 oldum. Kontrolüm vardı 2 cm acilmam varmis ama sanci olmadığı için sancıyı bekleyeceğiz dedi
edadm seda2452 38+1 geçen hafta biraz sancı çıkmıştı sabah kontrol var bakalım ne olacak. karnım aşırı sert sancı hissetmeye başladım oturunca geçmiyor ama uzanınca hafifliyor ve çok yoruldum artık 🥲
Bsra123456 Bende 38+ 5 geçen hafta kontrole gittiğimde açılmam yoktu ama ara ara özellikle geceleri agrım oluyor aşagıya baskı yapıyor bıçak saplanır gibi sizdede oldumu
O111235678 Bsra123456 bıçak saplanır gibi oluyorsa sancıların baslamis bir kaç gün içinde siklasir tahminimce inslh
O111235678 Kizlar bende 38+5 oldum benimde sancım ağrım hiç yok bebegim kilosu geçen hafta 3,600 doktorum 4 olursa normal yaptırmam diyor gelsin diye yürüyüş sguat falan yapıyorum ama tık yok
__mom1 38+1 yarın kontrolüm var. Nefes alamıyorum halsizim 1 haftadır adet olcak gibi ağrım var ama doğum yok açılma yok 😔
1umay1azra Gün devretti diye sayarsak 38+3 olduk bizde. Çarşamba günü kontrolüm var, ikinci doğumum olacak (ilki normaldi şükür, bu da öyle seyrediyor) çatı muayenesi yapmadı dr um o yüzden. Ağrılar ve ara ara düzensiz sancılar var. Bakalım ne olacak.
seda2452 Kızlar kontrole giden yazdın burdan haberleşelim, iyice heyecan yükseldi artık benim de çarşamba sabahtan kontrolüm🐣🐣
Yagmurr8 seda2452 38+5 im, tam 38+0 da çatı muayenesi oldum 1 cm açılmam vardı ama nstde sancım çıkmıyor doktorum gayet güzel normal doğurursun dedi bakalım bekliyoruz. Gün içinde arada arada ağrılarım oluyor son 3-4 gündür bel ağrılarım çok arttı üzerime bir yorgunluk çöktü pek bir şey yapasım gelmiyor 😅 sizde durumlar nasıl?
seda2452 Yagmurr8 benim de 37+2 den beri 1.5 cm açılmam var. Cumartesi suyum geldi sandım hastaneye gittik hala 1.5 cm dedi açılmama bi hafta arayla. Bakalım bekliyoruz🌝
Yagmurr8 seda2452 suyun gelmemiş o zaman öyle mi, yavaş yavaş açılıyoruz anlaşılan vajinal doğum bekleyenler için iyi bir ilerleme 😃
Yagmurr8 Bu arada ne kadar çok aynı gün olduğum hanımlar var (38+5😍) acaba hangimiz önce doğuracak meraklandım 😃 bu arada benim doktorum bana son iki muayenedir gel suniyle seni doğurtalım diyor evet deseydim çarşamba doğuruyordum resmen ama ben günümü beklemek istedim o yüzden bekliyoruz çarşamba kontrole gideceğim, sizin doktorunuz herhangi bir şey diyor mu doğum için
seda2452 Yagmurr8 neden suniyle doğurtmak istiyo bebek çok kilo almasın diye mi daha mı kolay oluyo acaba
cakil-97 Ne bı sancı var ne bişey geçen hafta doktora çatı muayenesi yapılacak mı diye sordum hayır gerek yok dedi anlamadım doğumum yaklaştığını nasıl anlayacak ki sadece nst ile mi valla bu doktorları anlamıyorum bazen
seda2452 cakil-97 aslında bişe ifade etmiyormuş doğum başlamadan yapılması, çoğu doktor yapmıyo ve bence daha iyi bir şey
kucukbasay2023 38.haftaya hasta olarak giriş yaptım o kadar dikkat etmeme rağmen boğazım felaket yanıyor elim ayağım halsizlikten kalkmıyor 🥺 dikkat edin kendinize kızlaar bakalım nasipse ben de normal doğum istiyorum
benaslindayohum seda2452 38+3 bugün sezaryen olucam 🥲😊 bel ve 2 haftadır geçmeyen kasık ağrım var nstde oynamıyor bile çok zorlanıyorum artık karnım hep gergin
seda2452 benaslindayohum allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, kendiniz mi istediniz sezeryanı