Selam kızlar bende 38*4üm geçen hafta çatı muayenesi oldum kastım bende Dr normal yapamazsın dedi birkere herşey doğum anı belli olur rahim azı açılınca zaten açılma olmazsa çok iri bebekse seçenek olur yalandan çatın dar deyip dezeryana yönlendirdi beklicem dedim sonra bebeğin kafası küçük yapadabilirsin falan kafamı karıştırdı beni denedi aslında bazı Dr gerçekten kolaya kaçıyo Allah hepimize yardım etsin inşallah 5hurma ahudud çayı günde 3bardak içiyorum ananasa başladım square plates hayırlı sağlıklı doğumlar olsun inşallah hepinizin🤲🤲🌸