Nurr29 mimar_anne bende Aybars düşünüyorum ya ama herkes o ne felan diyor üzülüyorum bebeğiniz nasıl uslu bir bebek mi 🌸huylarını merak ettim
mimar_anne Nurr29 ay niye öyle diyorlar her şeyden önce Türk ismi ben severek koydum 🥰 bebeğim de maşallah diyim şuan 10 aylık bebekliği vs çok usluydu hala da öyle çok şükür
Duygu8178 Bizde oğluşumun ismini Ahmet Dorukhan koyucaz Allah nasip ederse. Hem yeni nesil hemde dinimize uygun olsun istedik.
Ke-Le-BeK aslininbebegi22 benim oğlumun da adı Yaman çok sade hoş beğenerek koymuştuk ismini. Bunun dışında erkek isim önerilerim de Arel Alaz Uras Baran Behram Tahir Karan
melekkubraozcan aslininbebegi22 Benim ilk oğlumun adı Kuzey💙 ikinci de oğluş geliyor onu da Kıvanç koyucaz kısmetse 🙏🙏🧿🧿
Yenianneperci35 melekkubraozcan ay maşallah yaa💙 kuzey güney dizisi kuzey ve kıvanç:) ben de çok istiyordum ama eşim kıvanç tatlıtuğu aşırı seviyorum diye istemiyor😅😅
Ozgekckm melekkubraozcan bian ne zaman yorum yaptım dedim 😂 benimde ilk oğlum kuzey ikincide kıvanç olcak inşallah 🤭🤭
NurcanRavza Yaman ismi de hoşuma gidiyor ama Bulut benim kendi soyadım onu koymak istiyorum ama yanına han koyalım diyoruz tam belli değil ama büyük ihtimal Bulut Han olabilir
Ezgikrgz aslininbebegi22 Biz ilk olarak Kerem veya Kuzey düşünmüştük sonra sık kullanıldığı için Aslan ismine karar verdik🥰
Damlacaa Ilk oglumun adini “Devrim Ata ” koyduk devrimi babasi Ata’yi ben koydum. Ikincide Oglan geliyor Onun adi da “Evrim Eren ” olacak yine ayni evrim babasi ereni ben koyduk pekte icimize sindi sulalecek 🙂