aslininbebegi22 Kızlar hem değişik olsun hem anlamı güzel olsun istiyorum herkes gibi😅 Buraya en azından aklınızdan geçen çcocuklarınızın adı da olabşlir beğendiğiniz isimleri yazar mısınız başka isim düşünenlere de yardımcı olsun🐣 Şimdilik Barlas ve İlbey güzel geliyor ama güzel ve değişik bütün isim önerisi alırım🫶🏻
mimar_anne aslininbebegi22 oğlumun adı aybars ay gibi parlak güçlü temiz anlamında 2. Ye hamileyim erkek olursa barlas düşünüyorum bende ☺️
G-k aslininbebegi22 benim kocamda Filistin’in durumundan çok etkilendiği için Mehdi yada Aksa koyalım diyor. Bakalım nasip ne olacak?
Aslii- aslininbebegi22 ilk oğlumun adı yağız affan, şimdi 2.ciyi bekliyoruz hala kararsızım ama Ahmet Furkan olabilir gibi görünüyor
aslininbebegi22 mimar_anne çook güzel çok uyumlu ya🩵 benimde bir kızım var adı ilay aslında ona uygun ilbey, giray falan geçiyor ama barlas çok güzel isim😇
Nurr29 mimar_anne bende Aybars düşünüyorum ya ama herkes o ne felan diyor üzülüyorum bebeğiniz nasıl uslu bir bebek mi 🌸huylarını merak ettim
mimar_anne aslininbebegi22 evet söylediklerin daha uyumlu ama içine hangisi siniyorsa barlas ismi gerçekten çok güzel 🥰
rich_mom aslininbebegi22 niye uygun olsin diye düşünüyorsunuz ki bi faydası yok sonuçta içinize ne siniyorsa onu koyun biz 4 kardeşiz hepimizin adı alakasız 😅
Tobiko Benim oğluşun adı Timuçin Alkan olacak ins 💙 Benim beğendiğim diğer isimler şunlardı: Noyan Tayga : Kırgız Türkler kullanıyormuş bu ismi orman demek çok hoşuma gitmişti. Mete Baybora
Elzem07 Değişik değil ama oğlumun ismi Alp Aslan olacak, bu olmasa Atlas olacaktı. Alp yiğit demek Aslanda eski Türklerde yiğit demek yine aynı anlam ben ismin enerjisine cok inanıyorum Aslan gibi iri uzun bakışıyla deviren bi oğlan olsun dye düşündüm hep 😁
Yessiimm Elzem07 benim oğlumun ismide Alparslan olacak inşallah 💙 Eşimin istediği oldu bende Atlas ismini çok beğeniyordum çok ısınmıştım o isme 🥹
Dalenkamader G-k Özgür ismini seviyorsanız AKSA nin yanina düşünülebilir.Bende isim koyarken bebeğime aynı duygularla seçim yapacağım …
Elzem07 Yessiimm bende ilk hep Atlas istemiştim ama sonra Aslan a döndüm. Eşim de Alp istiyordu, alparslan olmasın diye Alp Aslan oldu😁
Nezosfab aslininbebegi22 benim oğlumun ismi Aral🩵 çok severek ve isteyerek koyduk çokda hoşumuza gitti onun haricinde arden ismi çok hoşuma gidiyor🌸
Mucizem24 aslininbebegi22 Farklı değil ama Deniz Alp olacak inşallah oğluşumun adı 🙏🏻💙 yeni nesil isimlere babası pek sıcak bakmıyor😊
M18a17 Tgbrk355 bizimkide Alparslan eşim istiyo ☺️bu sene Alparslan ismi çok kime sorsam ne hep bu isim