Damlacaa
Yani Türküm ama müslümanımda elhamdülillah. O yüzden Arap isimlerinden, sahabelerden, peygamberlerden, kuranda geçen isimlerden etkilenmemiz üzücü ve abes değil bence. Türk ismi de olmaz değil. Herkesin öncelikleri var benim önceliğimde ırkım değil dinim mesela.
Bunu muhalefet olmak için yamıyorum ayrıca bakış açısını belirtmek istedim.
Sizin fikirlerinize saygı duyarım sadece ilginç bişey değil belirtmek isterim.