Yasemincee26 Deryasahiny cumartesi 5+5 oluyorsun galiba canm keseyi görürsün ama kalp atışı için 7. Haftadan sonra diyorlar erken yani . Bende şuan 4+2 yim. Haftaya salı gidicem keseyi görmeye 5+4 oluyorum galiba salı günü
Lilosss Deryasahiny ben bugün 5+4 üm ve sadece kese göründü haftaya tekrar randevumuz var sizin de çok erken sanki ama sadece kese görebilirsiniz sağlıkla ilerlesin hepimizin inşallah 🙏🏼
Sudenaz0105 Elffth_2017 geçen hafta pazar silikti testim yumurtlamayı tam bildiğim için 2 ekimde tam 5 haftalık bugün yarın gideceğim bakalm oluşmuş mu bebişim🥹🫶🏽
aysemor Yasemincee26 6+2de bugün kalbini duyduk canım. Belki sizinki de duyulur ama 7. Hatta 8.haftaya kadar yolu var bunun. Bazen 8de de duyulabiliyor
Rynryn 4+5. Cuma günü kan verdim 4081 çıktı Hastaneye henüz gitmedim 6 hafta olmasını beklicem sanırım
leylaaa1268 Elffth_2017 3 haftalıkken hissettim bekledim reglimi geçti sonra öğrendim, şu an 9 haftalık❤️😍
ahsenka Gizemkmc korkutmak istemem ama dikkatli olun doktora görünmelisin. Geçen sefer bu şekilde az bir kanamam olmuştu gittikçe artmıştı kimyasal gebelik dediler
aysemor OguzMoms 6+2de duydum hanımlar. Bugün randevum vardı. Kesesini de gördük kalbini de duyduk. Darısı diğer tüm annelerimin başına
Sudenaz0105 aysemor yaa benim bugün 5+1 tek kese vardı haftaya salı tekrar görmek istedi 6+1 olacak inşallah bende kalp atışı bebeği görürüm ya🥺♥️
Edaemkl 3+4 de öğrendim şuan 5 haftalık oldu çok şükür ❤️ keseyi daha görmedik 1 hafta daha zamanımız var gibi görünüyor
aysemor Zeynepgz hem keseyi gördük hemde kalbini duyduk bugün canım. 6+2ydi bugün uygulamaya göre.inşallah sende gittiğinde duyarsın🤗
Edaemkl Elffth_2017 1 kasıma randevu aldım ozaman tam 6 haftalık oluyor kese ve bebeği görürüm diye düşünüyorum