777gonul_ bende de troid var hızlı çalışıyor. Gebelikten önce kadın doğum ve endokrin doktorumla planlı ilerledik. Çok şükür değerlerim normale ulaştı. Test yaptım iki kere pozitif çıktı çok silik şekilde .Adetime 4 gün kala. Kan verdim beta 10 çıktı. Biraz bekleyip tekrar kan vereceğim.