Elffth_2017 kızlar bı sorum olcak Perşembe günü gece test yaptım pozitif di cuma sabah ilk idarral yaptım oda pozitif di cuma günü kan verdim bugün sonuç aldım negatif dedi tekrar kan verdim yarın sonuç alicam ayriyeten bugün meraktan tekrar erken gebelik testi aldım o da negatif 😢 şimdi ne oluyor ilk defa başıma geldi çok ta ümitliydim😢