Bende Düzceye yeni geldim sayılır geldiğim zaman randevu bulamadığım için Bolu’ya gittim ilk olarak daha sonra üniversite hastanesinde özel muayene olduğunu öğrendim Betül hanıma gittim çok memnunum o zamandan beri düzenli olarak Betül hanıma gidiyorum kendisi sağolsun hem çok ilgili hem donanımlı ben memnunum