Merhaba benimde 4 gebelik kaybım var kalp durması ile sonuclandı dünyaya gelen bebegım yok durumum riskli kayıplarımdan ötürü 9-10 haftalarda kayıplarım oldu suan 9+3 gunluk hamıleyım kritik haftalara girdim suan düzce araştırma hastanesinde perinatoloji doktoru fikret gökhan göynümer ona gıdıyorum baya tecrübeli bir doktor dedıler alınında zaten profesör doktor yası var betül hanım engin beyın orada ozel muayene yapan dontorların hocasıymıs bende test yaptıgımdan buyana ona gıdıyorum asırı yogun sehır dısından gelen var tarama ıcın renklı ultrason yapıyor o uyuzden cok yogun genelde ikiz üçüz hastalar var benimde ikiz gebelık baska gıdecek doktor bulamadım bır sıkıntı cıksa ıkızlerde arastırmaya gonderıyorlar zaten mecbur orayı tercıh ettım o kadar para verıp özel klınıklere gıtmek ısterdım dogumum özelde olsun ama allah nasıp ederde sıkıntısız ılerlerse enınde sonunda arastırmaya gondeırler benı dıyabetım de var muayene ucretı 1.80 galıba benim ikiz oldugu ıcın 1.898 varıyorum bebek başı ucret alıyor hastane cünkü ve merak ettıgım bır konu var aramızda bu konu hakkında bilgisi olan varmı merak edıyorum özel hocaya muayene oluyorum dogum üçreti arastırmada üçretli mi oluyor gökhan hoca gırerse üçretli mi olur ikiz dıye muayene pahallı dogum kım bılır ne kadar dır dıye dusunuyorum 4-5 aylık olursam sekretere soracagım bu konuyu ama sımdı cok erken soramamdım