Ahsenveannesi sordummu ?? Ben FARKINDAYSAN 36+2 haftalık hamileyim ve iğneyide bıraktım her gittiğimde bunu söylemek zorunda değil ben riskli dönemi geride bıraktım bunu anlatmanın yoluda siz her yönden riskli bir gebesiniz demek değil !!! Yahu sen her hemşireden doktorundan şikayet eden kadınların yorumlarının altında bitiyorsun hepsi bir değil hepsi işini iyi yapmıyor hepsi hastalarıyla saygı mesafesini korumuyor anla artıkkk Sağlık ocağındaki ebe doğumuma girmeyecek beni elle muayene edemez ben istemediğim müddetçe bana dokunamaz yorum yapamaz !! Sağlık ocağındaki ebe tansiyonumu ölçsün , kiloma baksın , iğnemi vursun , ilaçlarımı sorsun ve takibini yapsın . Bana doktorluk yapamaz ben kanamalı bir gebelik geçirmedim sırf kan sulandırıcı kullanıyor olmam 9. Ayda riskli gebelik geçirdiğimi göstermiyor sen yapıyorsan sende yapma !! Bir hamileye sürekli bu denmez ben zaten iyi bir hastaneye iyide bir doktora gidiyorum hemşire işine baksın doktorum da kendi işine kimse bana hayır işi yapmıyor karşılığını alıyor minnet etmek zorunda değilim ! Saygılı ve hoşgörülü davranıyorum karşılığındada aynısını bekliyorum o kadar sen nerden biliyorsun şikayet etmediğimi de akıl veriyorsun . Sen şey yap kendi aklını kendine sakla bir kere daha aynı şeyi yaptın birdaha yapma kimse çocuk değil sende kimseden akıllı değilsin