Aysktr Evet o konuda doğru söylemiş, herkesin kaburgalarında v.s ağrı olurken ben hiç öyle sorunlar yaşamadım ama baskıdan dolayı çok sık tuvalete çıkıyorum 🙄 bazen böyle durumlarda erken doğum riski düşük riski falan oluyomuş ama Allaha şükür 37+5 im çok rahat bi hamilelik geçirdim.