Aysktr ayy aynı durumu bende yaşadım 😂 ilk tetanoza gittiğimde 5 kilo almıştım bana şekerin olabilir heöen yüklemeni yptır falan dedi çok yeme dedi karnın sivri erkek olabilir dedi 😂 doktora gittim kilo alımın çok iyi dedi şeker galan çıkmadı zaten neyse ikinci tetanoz için tekrar gittim bana bebek çok aşağıda ağır iş yapma kendini yorma falan dedi yine karnın sivri kız yani falan dedi 😂 ben aşağıda diyince pinpiriklendim ertesi gün gittim dr a senin gibi herşey yolundaydı aşağıda falan değil gayet normal yerinde dedi, 28 olucaz hala vajinamda hiisediyorum ayaklarını ama herhangi bi erken doğum riskimiz falan yok canım için rahat etsin gerçekten kulaktan dolma bilgilerle konuşuyolar ya 🤦♀️🤦♀️