isilpinar bebeğimi düşününce daha çok üzülüyorum babası sürekli borç yapar annesi der ki oğlumun psikolojisi bozulmasın bebek doğunca bakıcıya ver çalış sanki ben yaptım onca borcu hayatta en tutunduğum şey bu bebek niye başkası baksınsonra sen söz dinletemiyorsun bir seyin yoktu niye evlendin o kadar çok borcunu ödedim ki bu güne kadar hâlâ kredi kartı borcu var ve faiz bindi bebeğimize güzel bir gelecek için biriktirin her şey gitti üstüne eksiye girdik ayrıca hiç bir şeyim olmayadabilirdi böyle bir düşünce mı var eşime diyorum nolur artık doğru düzgün çalış su çocuğu düşün üstüme geliyor herkes oda herkese sinirleniyor kızıyor beni koruyor ama kendisi sorumluluk almak için hiç bir şey yapmıyor