Arzuanne başın sağolsun 😥😥 çok zor bir dönemden geçiyorsun hamilelikte insan daha fazla ilgi bekliyor daha duygusal oluyor en çok destek beklediği zamanlar insanın eşin nasıl destek falan olmuyor mu hiç bu dönemlerinde sana😕 kendini üzme bunaltma ama yinede onlar öyle yapıyor diye kafaya takmamaya çalış başka şeylerle vakit geçirmeye çalış bebişini ve sağlığını düşün kucağına alınca en büyük destekçi o olur sana en büyük moral kaynağı 🥰🥰