umrumdadegil ben stres yapıyorum bebekte kasılıyor sertleşiyor çok korkuyorum bir şey olcak ona diye bebeğim olmasa üzülsem hiç sorun değil ama ona bir şey olması fikri beni çok daha fazla üzüyor o yüzden hemen doğsun istiyorum en azından onun gözünün önünde olmadan üzülür ağlar kendimi toplar sonra yanıma gider onu severim hem bana destek olur belki yansıtmam ama böyle karnımda her şeyi hissediyor 😔