umrumdadegil o kadar çok problem varki yanımda olan kimse yok çok yalnız çaresiz hissediyorum maddi manevi annemi kaybettim sonra hamile kaldım tek bir kişi bile ya bu kız annesi kaybetti hamileymiş ne kadar üzülüyordur duygusaldır demiyor 19. Hafta da düşük yapcaktım kimsenin umrunda olmadı nerdeyse her ultrasona gidince sevinçle kaynanamı ararım anlatırım bebek böyle böyle diye yani annem yerine koyarım onların dedikleri yaptıkları hiç öyle değil evdeki kediye bile özel ilgi var maddi maneviyat kraliçe Elizabeth gibi yaşıyor hayvan ama bana gelince anlayış bir sorma merak etme yok