Aslicetin bende de aynısı oldu 6 haftalıkken kalp atışını duydum 8 . Haftada gittim kalp atışı durmuş dediler herhangi bi kanama falanda olmamıştı ilaçla düşük yapmştm kanda sonra genetik test verdik eşimle bende kanda pıhtılaşma çıktı pıhtılaşma olunca genelde o haftalarda olabiliyormuş . İnşAllah bu sefer sağlıkla sıhatle kavuşursunuz 🙂