777gonul_ Aslicetin 5+4 haftalık hamileyim ben bugun gittim doktora keseyi gorduk ama bebeği görmedik 10 gun sonra tekrar gel dedi
Aslicetin 777gonul_ benim ilki düşük oldu korkuyorum Buda öyle olur diye benimde çarşamba günü randevum var kese için
777gonul_ Aslicetin mayıs ayı boş gebelik geçirdim bende çok korkuyorum hiç sevinemiyorum korkudan bebeği o kesenin içinde görene kadar stresten olucem 😕
Pskmerve kelebekce7 hatta şöyle söyleyeyim ben baştan cekındim bekleyeyım sonra geleyim dedim . Ama sonra düşündüm psikolojik olarak var mı yok mu diye düşünüp duracağıma direkt bakalım dedim . İyi ki de öyle yaptım. Zorluğu yok merak etmeyin
kelebekce7 Pskmerve teşekkürler çok şükür keseyide kalp atışınıda gördük :) vajinal ultrasona gerek kalmadan
Aslicetin 777gonul_ ben bugün gördüm keseyi canım kan sulandırıcı iğne ile fitil verdi tekrar düşük olmasın diye
777gonul_ Aslicetin cok şükür canim Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 bende kan sulandırıcı içiyorum
Aslicetin 777gonul_ 777gonul_ amin canım hepimizin inşallah haftaya bebeyi görmeye gidicez inş 7 haftalık olcak hafta ya cuma umarım sağlıklı olur iğne ve fitil verdi
Aslicetin Elffth_2017 çok sevindim canım haftaya bende kalp atışını bebeyi görmeye gidicem rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin hepimize
Cns0808 kelebekce7 canıım gıttık , kese olusmus , ıkı hafta sonrası ıcın randevu verdı . Kalp atısına bakarız dedı ❤️