Aslicetin Kızlar 5+2 günlük gebeyim keseyi görmeye çağırdı doktorum bu hafta 5 haftalıkken kesesini gören var mı aranız da
ahsenka Aslicetin benimde tam 5 haftalık gözüküyor. İnşallah sağlıkla ilerleriz ben de haftaya randevu bulabildim beklemek zor geliyor
Aslicetin 4 ay önce kürtaj oldum 8 haftalıkken kalbi durdu yine aynısı olacak diye korkuyorum umarım bu sefer olur ☺️
Nalinnn14 Aslicetin bende 5+4 deyim çarşamba günü görmeye gideceğiz inşallah 4+5 de ilk randevuya gittiğimizde normal ultrasonda göremedik henüz küçük olduğu için 😊
Aslicetin Nalinnn14 umarım görürüz sağlıkla ilerleriz benim ilki dusuk oldu o korku yine beni korkutuyor
Pitircikkus Aslicetin bebegınızın kalbı durdugunda kanamanız falan olmadı mı kürtajdan sonra korundunuz mu acaba
Nalinnn14 Aslicetin inşallah sağlıcakla görelim benimde geçen sene 3 ay ara ile 2 kimyasal gebelik olmuştu aynı korku bende de var ama gönlümüzü ferah tutalım
Zeynepacaryagz_ Aslicetin benmde oyle oldu 3 ay once kurtaj oldum ve suan 4+6yim tekrardn dusuk tehlikem var
nih Aslicetin ben hamileliğimi 5. haftada öğrendim hemen doktora gittim, kese ordaydı. Bebeği de 6. haftada gördük
AslanKadini Aslicetin bence erkek 7 den önce gitme direkt karından baksın şimdi gitsen vajinal bakacak hem 7 de bebegi de görebilirsin insaAllah