Edaemkl benim de son reglim 23 eylüldü ve bende hamile olduğumu öğrendim beta hcg 219 çıktı bende doktor keseyi göremedi çok küçük olduğu için biraz beklememiz lazım dedi ve perşembe gününe tekrar kan vermeye gidicem beta değerlerini kontrol edicek yükselme var mı diye
Edaemkl