Zseda inşallah canım inşallah 🤲 yaşim 25,,, 6 haftalıkken ultrasonda kesenin içinde bebek yok dendi 8 haftaya kadar bekledim sonuc degişmedi vakumlu kürtaj oldum maalesef,,, doktor uzulme boş gebelik senin hamile kalabildigine işaret çünki ben ilk çocuğuma tedaviyle hamile kalmıştım yani kendi başıma hamile kalamiyordum doktor böyle söyleyince biraz sevindim şimdi yine tedavisiz hamile kaldım çok korkuyorum aynı şeyi yaşamaktan