sekerlisu doktorunuzu en iyi siz tanırsınız. Bence bir doktor için normal doğum daha kolay tüm süreci ebeler yönetip doktor en son tam aciklikta 2 dk icinde bebeği alıyor. Eğer bir riski yoksa inanın doktorlar normal doğumu tercih eder o konuda bence şüpheniz olmasın bazen burda doktorlar kolaya kaçıyor sezeryan yapmak istiyor diyorlar ya bence sezeryan daha riskli ve zor bence bir doktor için