sekerlisu eltim 4 kilo üstü doğurdu ( son usgde 3200 demişler), annem ise 20 yıl önce 5 üstü doğurdu. Doğum sonrası dikiş sayısı fazla oluyor. He gerek var mı hem bebeği hem anneyi riske atmaya, bence gerek yok. Benim bebek kilo aldıkça annem fazla da almasın bir de onu doğurması var diye sürekli uyarıyordu. Demek ki zor bir doğumdu