sekerlisu Merhaba kızlar, benim bebek 3700dü 5gün önce şu an 39+1deyim. Günü dolacak bu cuma ve o gün doktora gidicem, eğer kilosu 4ü geçerse yatışını vercem dedi doktor. Normal şansım var mı yoksa sezeryan için mi kendimi hazırlayayım ?😞
Kayaozge sekerlisu Doktorlar genel de 4 olursa sezaryana alırız diyorlar ama benim ablam 4.200 kilo ile normal doğum yaptı bence yapılabilir
bdenerigokce sekerlisu bence şansa falan hiiiiç bakmaa, ya kolu sıkışırsa kafası sıkışırsa Allah korusun bu riske girmeye gerek yok
Dodomom sekerlisu İlk doğumum 4200 . Para peşinde bu doktorlar. O kadar kadın 7 6 tane çocuk normal doğuruyor. 6 5 kilo doğuranlar var googleden araştırın
Kayaozge busraayksll 4.800 ile nasıl doğurmuş yaa sallama payı biraz fazla gibi bence 🙈 iyi yırtılmamış yani
sekerlisu Çok teşekkür ederim yorumlarınız için 💓💓 sanki doktor 4ü geçmiş deyip sezeryan yapıp geçecek gibi hissediyorum… 😞 Bana da bir şey demek düşmez böyle derse doktor ne derse o … maalesef busraayksll Kayaozge bdenerigokce Dodomom Sevdaltun
busraayksll Kayaozge kız yok valla üç doğumu da normal nerdeyse diğerleri de 4 mu ne 😂 fotolarini görsen dersin 6 aylık 😂😂😂
bdenerigokce sekerlisu doktoruna güvenmiyor musun? Eğer güvenmiyorsan başka bi doktora da gidebilirsin bakalım o ne diyecek çünkü bazı doktorlar direk sezeryan yapabiliyor
sekerlisu bdenerigokce ❤️ güveniyorum aslında … ama başka bir doktora gitme fikri hiç aklıma gelmemişti acaba gitsem mi
bdenerigokce sekerlisu gitsen iyi olur, ben sezeryan istediğim için doktorum beni normale zorlamıyor mesela çok memnunum. Bazı doktorlar hayır hayır kesinlikle normal doğum diyor hoşlanmıyorum🤷♀️
sekerlisu bdenerigokce sezeryanı kendin istediğin için mi olacaksın ☺️? Adaşız bu arada ben de Gökçe’yim
O111235678 sekerlisu ay bende aynı dertten muzdaripim 38.hafta 3.700 civarı iki haftam var doktor 4kilo üstü riske atamam dedi
sekerlisu O111235678 aynı şeyi yaşıyoruz demek ki doktorlar bu konuda ortak fikirde🫤😐😐 normal yapma hayallerim vardı halbuki
Gamzecay Deryalina- evet benim doktorum normalde sezeryani pek önermiyor ama geçen çarşamba bebek 3.600 dü bu çarşambaya kadar 3700 olursa sezeryan yapıcaz dedi bende doktoruma güvendiğim için tamam dedim çünkü ilk dogumum nolur nolmaz bebeği riske atmaya gerek yok suyumda sınırda çünkü
Zlyha58 sekerlisu sağlık bakanlığı zorunlu sezaryen diyor fakat sen istemezsen imzayla normal doğuma girebiliyorsun ben 3 sene önce imza atarak girdim çok şükür sorunsuz doğurdum
sekerlisu Zlyha58 öyle mi bilmiyordum 🫢 çok iyi yapmışsın 🧿 idrar kaçırma sorunu yaşadın mi pekii bir de bebişin kaç kg doğmuştu ? Ultrasondan bayılarak söylenen kilosuyla aynı mıydı
bdenerigokce sekerlisu yok hayır kendim de istiyorum ama doktorum bebek iri normal doğuramazsın bu gidişle dedi, Allah gönlüme göre veriyor diye düşünüyorum bende 😂🫶 benim soyadım o adım değil🫣🥰
Seval2468 sekerlisu ilk oğlumu 38+3 te 4 kilo 56 cm normal doğurdum ama gerçekten çok zordu catimda takıldı vakumla aldılar çok fazla dikisim oldu 1 ay yataktan kalkamadım. 2 . Oğlumu 2 ay önce yine 38+3 te normal doğurdum o 3600 52 cm doğdu ama 5 dk bile sürmedi dogurmam çok çok kolaydı 2 dikisim vardı 3. Gün alışveriş merkezine gezmeye gittim . Birde ben özel eğitim öğretmeniyim 4 kilo üstü ise zorlamayın çok öğrencim var kolu, omzu hasar görmüş normal dogumda fizik eğitim alıyorlar. Benim ilk oğlum ultrasonda 3400 çıktı 4 kilo doğdu inan bilsem kilolu olduğunu normal asla denemezdim vakumdan dolayı kafası o kadar uzunduki ve sefal hemetonlari vardı kendimi çok suçladım
sekerlisu Seval2468 3500den sonra normal doğum zorluyor diyorlar sende de kanıtlanmış aslında bu🫢🫤😞 ikinci rahat olmuş Allahtan :)
SuleNurKaya Seval2468 ilk doğum sonrası doğumdan sonra genişleme oldumu çok. Siz hissettiniz mi vajen bölgesinde.
sekerlisu Seval2468 teşekkür ederim çok samimi bir şekilde yazmışsınız ben zorlamayayım o zaman hiç… ayrıca ne güzel özel eğitim öğretmeni olmanız çok kıymetsiniz🥹🧿❤️
Lionmom1 Seval2468 benim bebeğim de iri hep acaba normal yapsam mı vardı içimde ama yazdıklarınızla neden sezaryen olmam gerektiğini anladım☺️ kendimde yırtılma vs olsa yine neyse de bebeğime zarar gelmesini hiç istemem ben de🙏🏻