Drkmls hastaneden ve doktorumdan memnunum araştırma yaptım biraZda hastane hakkında olumsuz birşey görmedim. Devlette randevu alma şansın nerdeyse çok az ve o kadar ayrıntılı bir şekilde bakmıyolar bebeğine hızlı ve geçiştirmek amaçlı muane var genelde orda