Annesininkuzusu0911 Alptkin beyden memnun kalmadım 🤭 Bir sonraki muaynede başka dr gidicem. Bebeğin midesi yok salı tekrar gel bakalım dedi tabi ben durur muyum netten araştırdım midesi olmaması çok kötü bi durummuş.. Başladım ağlamaya eşimde aldı devlet hastanesinde acile götürdü. Baktılar bebek gayet sağlıklı midesi var ve dolu.. Alptekin beye kızma sebebim o an görememiş olabilir, Sen tatlı bişeyler ye gel tekrar bakalım demedi de direk midesi yok buda büyük sıkıntı haftaiçi tekrar gel demesiydi..