Nahan Annesininkuzusu0911 evet neredeyse 3 haftaya alabildim ama doktoru çok önerdiler yapacak birsey yok ☺️
Damlayaz Annesininkuzusu0911 bende paket aldım 24.haftamdayım. Şimdi gidersem pakette kalan 5 muayne hakkından biri gitmez mi ?
Annesininkuzusu0911 Damlayaz yok canım şöyle oluyo birkere muayeneye gittin 10 gün içinde kaç kere gidersen git ücret almıyolar kontrol hakkından gidiyor
Drukannesi Annesininkuzusu0911 başka doktora gittim size yazmayı unuttum 😊gerçektende catim baya darmis normal doğumda bebek sıkışır dedi
Annesininkuzusu0911 Drukannesi hiç riske atmayın canım arkadaşım riske attı bebk kanalda sıkıştı vakumla almak zorunda kaldılar 🤗 Geçmiş olsun ☺️ Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
Annesininkuzusu0911 ayseozbek banada çok uzak geliyor başta gözüme gelmiyodu ama artık gitmeler sıklaştı ya yol uzun gelmeye başladı ☺️ Çok yakınız o zaman 🤗
Annesininkuzusu0911 ayseozbek o nerde bilmiyorum ama ben bim war az yukarda ordayım başkent bakkal war canım ☺️